Τρίτη 24 Απριλίου 2012

βιντεο για την ελλαδα μας!!

Αναρτηση νυχτερινη . Δεν σκοπευα να κανω αναρτηση τετοια ωρα !! Το βιντεο ομως αυτο με εκανε ν αλλαξω γνωμη !!με συγκινησε βαθυτατα!!νομιζω οτι καπως ετσι θα πρεπει πλεον ολες μας και ολοι μας να αντιδρουμε και να αντιμετωπιζουμε ολους αυτους που μας κατηγορουν   και μας κανουν να νοιωθουμε ντροπη για το οτι ειμαστε ελληνες!!!μπραβο στην ομαδα που εφτιαξε το βιντεο και μπραβο στην κατερινα μουτσατσου !! υ.γ. ευχαριστωω παρα πολυ dee dee ξερεις εσυ γιατι !!!!

3 σχόλια:

  1. Την Κατερινα Μουτσατσου την γνωριζει προσωπικα ενας φιλος μου και θυμαμαι με ποσο ενθουσιασμο μου μιλουσε για την καλοσυνη αυτου του κοριτσιου και τον γλυκο αυθορμητο χαρακτηρα της :) Πολυ ωραιο βιντεακι οντως!!
    Καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμένα μου άρεσε πολύ...Δάκρυσα-είμαι και ευσυγκίνητη..Εκείνο που με συγκλόνισε είναι η επιμονή ότι το όνομά μας είναι Έλληνες και όχι Γραικοί....Βέβαια και η λέξη γραικός είναι φερμένη από την αρχαία ιστορία όμως φορτίστηκε άσχημα κατά τη διάρκεια της τουρκοκρατίας που σήμαινε σκλάβος,αυτός που σκύβει το κεφάλι...Καλημέρα,φιλενάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το βίντεο της Κατερίνας είναι πραγματικά συγκλονιστικό!
    Πολλά μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή