Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ!!!





  • Καλημεραα σε ολες και ολους μετα απο  ενα  μικρο διαστημα αποχης λογω δουλειας!  Σαββατο του Λαζαρου σημερα , μου φαινεται απιστευτο οτι σε μια εβδομαδα εχουμε Πασχα!Αυτο το διαστημα ερριξα αρκετη δουλιτσα λογω  του οτι συμμετειχα  στο pilbox που εγινε στο λιμανι της Θεσσαλονικης!!!  Δεν ειχα εμπειρια απο προηγουμενες διοργανωσεις τετοιου στυλ και ειχα αγχωθει λιγο. Παρ ολα αυτα ηταν μια πολυ ωραια εμπειρια ,πολυς κοσμος  καταπληκτικες δημιουργιες  , πολυ καλες γνωριμιες με αλλες και αλλους δημιουργους . Το χαρηκα παρα πολυ ,παρ ολη την κουραση!! Τωρα πλεον πιο χαλαρη πριν αρχισουμε τις ετοιμασιες για το Πασχα  και υποδεχθω τα καμαρια μου απο την  Αθηνα ειπα να σας δειξω  λιγα απ αυτα που εφτιαξα για το παζαρι.Τα υπολοιπα σε αλλη αναρτηση  ετσι για να σας κραταω σε αγωνια!!! περιμενω σχολιαααα!!!!

22 σχόλια:

  1. πρώτη πρώτη ήρθα να γράψω το σχόλιό μου
    πάρα πολύ όμορφα και κόλλησα με το κολιέ το πρώτο που είναι σούπερ!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ !!!ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ !!ΧΑΧΑΧ!!!

      Διαγραφή
  2. Στέλλα τα έργα σου είναι εμπνευσμένα...Μου άρεσε ιδιαίτερα το πρώτο...Τα κομμάτια(π.χ.πήλινα λουλουδάκια) τα κατασκευάζεις μόνη σου;...Εύχομαι να χαρείς τα παιδάκια σου και η Ανάσταση του Χριστού να αναστήσει και τις δικές μας ψυχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ !ΝΑΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΚΛΠ !Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ,ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ !!!ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΣ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΙΟΛΑΣ!!!ΦΙΛΙΑΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Μετα τη Σοφια ηρθα και εγω....χαχα!!!συμφωνω με τα κολιε αλλα τα βραχιολια μου πηραν την καρδια.....!!!!!!!!!τι ομορφα και ξεχωριστα!!!!!!!!!!!!!υποκλινομαι!!!!!!!!!!οπως θα ελεγε και η κορη μου.....πολλα φιλια !!!!και να περασεις υπεροχα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστωω χρυσουλα και η κορη μου το ιδιο ειπε αλλα δυστυχως γι αυτην τα πουλησα στο παζαρι και δυσκολα στρωνομαι να ξανακανω το ιδιο κομματι ,αλλα βλεπω να με βαζει με το ζορι!!!φιλιαα καλη ανασταση καλα να περασετε και οπως σου εγραψα περιμενω συνταγη για τσουρεκια!!

      Διαγραφή
  4. Στέλλα, καλώς σε βρήκα! Είναι πολύ φινετσάτο το "σπιτάκι" σου ! Να'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!



    ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ!!ΧΑΧΑΧ!!!

      Διαγραφή
  6. Όλα τα κομμάτια είναι ιδιαίτερα και σαν σχέδια και σαν χρώματα.Σίγουρα δίνουν "τύπο"στη γυναίκα που τα φοράει.Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστωω παρα πολυ για το τοσο καλοπροαιρετο και ιδιαιτερο σχολιο!!νασαι καλα !!!

      Διαγραφή
  7. Τι όμορφα και πρωτότυπα! Και να φανταστείς δεν είμαι γενικώς του κοσμήματος! Χαίρομαι που πέρασες ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφου αρεσουν και σε σενα που δεν εισαι του κοσμηματος τοτε μπορω να πω οτι νοιωθω πολυ ικανοποιημενη!!ευχαριστω και φιλιαα!!

      Διαγραφή
  8. Ποιο να πρωτοξεχωρίσουμε?Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φανταστικά τα βραχιόλια σου με το πράσινο λουλούδι, από πηλό είναι φτιαγμένα? Και οι χάντρες σου φοβερές, και τα κολιέ!!! είχες επιτυχία στην έκθεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω irene για τα καλα σου λογια !!ναι απο πηλο τα εχω φτιαξει !για τα δεδομενα της εποχης πιστευω οτι πηγα πολυ καλα!!!

      Διαγραφή
  10. Φτιάχνεις πραγματικά υπέροχα κοσμήματα, μπράβο!!!!!!!!
    Καλή Ανάσταση, εύχομαι, με υγεία, όμορφη ατμόσφαιρα και υπέροχη διάθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή